25 paź 2018

wieprzowina Chow main

Wieprzowinke wczoraj włozyłam w marynate chow main i dzis z warzywami w rekawie piekłam wyszła soczysta i mieciutka
Wieprzowina Chow main
Skladniki:
1.5 kg karkowki lub łopatki
5 szt srednich kolorowych papryk
300 gram małych pieczarek
2 cebule
Pol glowki czosnku
2 łyzeczki startego imbiru
3 opakowania chow main sosu
Sol pieprz do smaku
Poł glowki malej kapusty savoy
Naan bread
Kolendra swieza
Rekaw do pieczenia
Wykonanie:
Wieprzowine pokroiłam w kostke wiekszą i do miski dodałam sos chow main zostawiłam na noc. Na drugi dzien wkładamy wieprzowine wraz z marynata do rekawa do pieczenia kroimy papryki w paski dodajemy starty swiezy imbir i czosnek pokrojony oraz pokrojona kapuste i cebule i pieczarki Dodajemy odrobine soli i pieprzu. Zapinamy rekaw z obydwu stron i pieczemy 1.5 g w piekarniku 200 st. Podałam z naan bread ze swieza kolendra i surowka z pory i marchwi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz