25 paź 2018

Zupa brokułowa z porą

I takie zupki uwielbiam😊 Jak to ja nakupowałam za duzo a nie lubie jak cos sie marnuje to ugotowałam zupke krem z porą, selerem naciowym, groszkiem i wieksza iloscia swiezych brokuł. Dodatkiem jest ser pleśniowy stilton i nasiona slonecznika dyni lnu
Zupa krem brokułowa z porem selerem i serem pleśniowym
Składniki:
2.5 l bulionu warzywnego
2 srednie brokuły swieze
1 wiekszy por
1 seler naciowy
Ser plesniowy Stilton
Nasiona słonecznika dyni siemienia lnianego
Jogurt grecki
Sol pieprz do smaku
Wykonanie:
Warzywa umyc pokroic drobno i brokuły rozyczki . Por i seler wrzucamy do bulionu. Ja dalam miekkie kawalki łodyg od brokuł maja tezwitaminy w sobie. Gotujemy okolo 20 minut. Potem wrzucamy brokuły doprawiamy do smaku. Gdy wrzucimy brokuły nie gotujemy długo tylko do miekkosci. Potem wylaczamy i blendujemy. Podałam z serem pleśniowym Stilton nasionami i grzankami z bagietki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz